måndag 4 januari 2010

Ååååågren!

Nu snart så börjar skolan och med den skolågren. De är aldrig kul. Känner mig hela tiden som att jag nog behöver springa, jag vet inte vart, men bort, bort, bort från denna skräck.
Undra om man kan ha skolfobi. För just nu är denna rädsla HELT omotiverad då jag faktiskt tycker det är rätt skojs i skolan! Men antagaer att det kan vara den massiva "hela-förra-terminen-tentan" som väntar mig som bidrar till Å-n-g-e-s-t-e-n.
Så nu sitter jag här med ögonfransr som fastnar i varann när jag blinkar vilken gör att mina ögon känns ihopsydda, testar en ny mascara från face, känns inte riktigt som om den går vidare till rond nummer två!
tack och hej so long nu ska jag göra nåt annat!

2 kommentarer:

  1. En mascara som är super är Maybelline Collagen mascara, den e en gul med lila eller svart text... Den e SVINBRA... dom klibbar inte ihop och klumpar inte.

    SvaraRadera
  2. Hmm face face jag fick en från face med en modetidning och den var jättedålig. har bara testat den en gång sedan la jag ner. Det syntes knappt att man la på den. Kanske bara var en tillfällighet men tyvärr får inte mina mascaror en andra chans...

    Elinor syftar nog på maybellines Colossal volume express mascara som är gul med lilla metallic text. Den är grymm och den använder jag =)
    Den borde du testa Linus, eller Dior också grymmigt bra men för dyr för min plånbok just nu.
    maybellines är mycket prisvärd. Nu lät jag som en försäljare där men så är dte iaf tycker jag. sedan vet jag inte vad du tycker ;)
    Puss o kjam

    SvaraRadera