fredag 5 mars 2010

Rrrraaaarrgh!

Nu sitter jag och filar på ett jätteargt mejl till förbo (om det arktiska klimatet i vår lägenhet) som jag inte kommer skicka i slutändan ändå för att jag e på tok för konflikträdd för att nånsin göra nåt sånt och då skulle dom jävlarna ändå bara komma upp hit som besservissrar och lite nedlåtande berätta för den stackars lilla flickan att temperaturen är centralstyrd och samma för alla lägenheter och INGEN ANNAN KLAGAR och herregud vilken lång mening de här blev då men de gör inget för de e min blogg och jag får skriva tre a4sidor långa meningar om jag vill.

2 kommentarer:

  1. jag hade postat brevet direkt. Du får göra som jag. Först skriver jag ett brev där jag avreagerar mig å det grövsta sen kastar jag det o skriver ett nytt mera neutralt o sakligt.

    ge dom bara!!
    rosemarie

    SvaraRadera
  2. Haha bra ide! Så ska jag göra, kan inte ha de så här kallt inne!

    SvaraRadera