lördag 15 maj 2010

Känsla.

De känns som om jag har glömt nåt.

Fingrar på tangentbordet.

Kollar bland papprena.

Snabb blick på almenackan.

Nej. Inget. Men vad är det som gnager i mig då, får mig att bita sönder nagelbanden?

Har känt så här i en vecka nu. Bieffekt av pencillin...

Fan!

Jag vet inte! Jobbig jäkla känsla. Vilken sekund som helst kommer jag att komma på det och fasan kommer sprida sig från huvudet till bröstet och "schvuuup" så sugs hjärtat ner i skorna.

När. Som. Helst. Nu...

1 kommentar:

  1. :) Haha precis, men du ser alla har åsikter. Är så förbannat trött på dom dock. Men det är väl sån människan är. Ska jämföra med hur d va med en själv liksom... Å det är la därför alla säger att den är stor/liten/bred/smal... etc.

    Hehe för en vecka sen, shit pommes kan ja bara säga, helvete vad den växer fort... bilden ja visade sist... ha stämmer inte riiiktigt nu :D

    Kram kram på dig, hoppas d går bra i skolan?

    SvaraRadera