torsdag 31 mars 2011

Bodypump...låter himla roligt om man säger det jättefort flera gånger!

Igår bodypumpade jag.

Idag har jag svårt för att använda min kropp.

Tog ut mej helt igår, alla andra va så jäkla duktiga och bara satte på mer och mer vikter på sina stänger.
Och jag är en sån person som gärna rycks med, så de gjorde jag med.

Och de va där jag tror nåt gick fel. Jag gick nämligen ut från det där passet med nöd och näppe...när jag sen skulle duscha så märker jag att mina armar blivit kortare!(?)
Dom når liksom bara till lite över axlarna...

Fast mina armar har inte blivit kortare, dom hade bara blivit obrukbara efter passet. Till lite över axlarna var så långt jag kunde lyfta dom. Det blev en komplicerad schampoonering igår.

Och idag när jag vaknade så kändes det först okej....tills jag andades och kände att min kropp var en tågolycka.
Klas frågade hur jag mådde och jag svarade; ONT!
Då sa han; Glöm inte strecha idag så du inte blir stel!
Jag tänkte; För sent....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar