torsdag 13 augusti 2009

Lite ny overall och nya kompisar.

Arvid har fått en ny overall. Den e min gamla men han tycker den e fin ändå. Får bli höstoverallen tror jag. Han har även fått en ny mössa. Hemmagjord och grann från mormor.


Käkar majskrok gör han också, var gaaaanska onöjd när mamma skulle ta kort på han men med lite majskroksmutning brukar det funka.


Arvid har också fått två nya kompisar av sin mormor.I form av två kaniner.
Judith och Anselm heter dom, efter min gammelmormor och gammelmorfar.

Planering av namngivning har satt igång paw rihk-titt nu. En man från humanisterna ska hålla i det. Han verkar jättejättemysig. Lite spännande känns det...
Ne nu håller mitt lille gryn på att bli lite arg, ålar som en liten sur mask i sin babysitter. Så får återkomma tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar