söndag 8 november 2009

US of A, y`all!

Nu har jag moblerat om har i lagenheten och gjort mej hemmastadd, testat underligt godis, tappat bort mig i centrum och grommat ena cheesburgaren efter den andra. Nu kan jag de har med USA, I know the drill....yeah right!
Ar fortfarande lika forvirrad nu som nar jag landade i Chicago och skulle fraga efter vagen pa engelska for forsta gangen. Ursakta mi aj hav a kvestjon...
Men alla ar jattetrevliga och hjalpsamma.

Jaja vi bor iaf i en trevlig liten lagenhet mitt i Indianapolis vid kanalen. Lite svart kanske att beskriva hur vi bor sa jag laddar upp lite bilder istallet.


Vardagsrummet.


Sovrummet.


Utsikten fran var lagenhet!


Svart ar det att kolla ut genom fonstret.

1 kommentar:

  1. Ser ju jättenice ut =9 åhh vad roligt för dig o vara i USA. Puss o kram

    SvaraRadera