måndag 2 november 2009

Venrös!

Nu e jag nervös. Har gått hela veckan och när folk har frågat om min resa så har jag malt på om hur jag inte aaaalls är nervös och jaaaa de går nog jättebra med Arvid!
Sen sa de bara:

BAM!

Jag totalnockades av nerverna! Föreställer mig att jag ska missa plan, åka fats i tullen för insmugglande av bebismat och välling, åka fast som illegal invandrare, tappa bagage och att Arvid kommer gallskrika heeela vägen, från göteborg till stockholm, från stockholm till chicago, och sen från chicago till indianapolis.

Sen har jag två ord till som ni ska få suga på:

Arton timmar!

Jepp arton timmar. Så länge ska jag tura. Och nu när jag skriver det här så ska jag upp om ungefär fem timmar, sen ska jag flyga och vänta i ARTON TIMMAR!
Fy fan va Klas ska få betala för det här på hemresan!

Jag KRÄVER nåt tillbaks nu...måhända en förlovning???

Neeee för Klas "tror" inte på hela grejen med att gifta sig. Så jag förblir en ungmö och vår son en bastard.
Ne nu ska jag "sova"!

3 kommentarer:

  1. Men va tusan, Klas. Nu får du väl växa upp! Ge kvinnan i ditt liv en ring på fingret!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med föregående talare! Ha en underbar resa, du ska se att det går kanon!!

    SvaraRadera
  3. Hahaha illa du. Du sa ju att du inte var nervös juh :P

    SvaraRadera