tisdag 28 april 2009

HEJ!

Jag har blitt slö! Har de senaste dagarna blivit en aning slö...orkar inget...härav den svinigt dåliga uppdateringen på Le` Blogg.
Men nu är jag här!
Har dagen till ära varit på långpromenad och fika med Linda och sötegöten Mio. Var jättekul och varmt. Inhandlade ett styck mössa till Slarvid också, en jättefin "blommor och bin"-mössa och då menar jag inte en mössa som förklarar hur han blev till, utan en mössa med blommor och bin på!
Har även hämtat upp KÖRKORTSBOKEN(!!!) på posten. Har slagit vad med Klas att jag ska ha ett körkort fixat och klart till Augusti så jag kan köra till Stockholm. Så nu jäklar!

Vad har nu hänt under dessa ickebloggade dagarna?
Låter nog bilderna tala för sig själv!

















Arvid i sin bärsele som han fått låna från kuselinen Ebba!













Arvid nanar med pappa, ser lite förvånad(!?) ut!













Har möblerat om...fick ett slag och började dra möbler lite hit och dit i lägenheten!


















Arvid har fått en stol av sin snälla morbror Martin. Hemmabyggd och allt! Ska bara målas och få en dyna.













Ganska beskrivande bild av Arvid just nu, superglad och dreglig. Mammas myse!
Att jag lyckas göra nåt mer om dagarna än att bara pussa på han är ett vetenskapligt under!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar