torsdag 2 april 2009

Länge sen sist!

Oj nu va de LÄNGE sen jag blogga!
Dagarna har bara runnit iväg...hinner knappt med...
Arvid är nu 10(!) veckor! "Fyllde" 10 veckor i tisdags...mammas store grabb.













Storekillen provar sin käcke portabla "sittmojäng" igen med kossatofflerna på. Lite instabil fortfarande, så får vänta med "sittmojängen" ett tag till.

Skulle gärna berätta vad jag har gjort dessa dagar då jag inte bloggat men kommer inte ihåg det...tror man får nån konstig blackout när man fött barn och ammar. Kommer inte ihåg vad jag gör, har gjort eller ska göra, och så "glömmer" jag ord. Som häromdagen då jag glömde vad osthyvel hette och kallade det istället för "ostskärargrejen"... Och nyss kom jag inte på vad den däringa sittgrejen som Arvid sitter i på bilden ovanför hette, så nu heter den "sittmojängen"!
Hursom så kommer det alltså inte bli nån uppdatering på vad vi haft för oss de senaste fr jag har inget minne av detta. DOCK(!) har jag tagit en massa bilder och en och annan video.




















Happy happy!














Hmmm...undrar om Arrie kommer gilla den här bilden när han blir äldre...














Redige killen!


Arvid pratar med sin tygblomma i vagnen. Vad diskuterar de måntro?

Om jag själv skulle försöka gissa på vad jag och Arrie gjort de senaste dagarna, så skulle jag gissa på legat på mage och pratat med diverse blommor...låter trevligt!

2 kommentarer:

  1. Men gud vad söta ljud han för sig med hihi :P

    SvaraRadera
  2. Lina... får jag äta upp honom nästa gång vi träffas eller?!
    han e ju sötare än nåt annat på denna jord!!

    SvaraRadera