måndag 28 september 2009

Nystädat!

Nystädat, nytvättat, snart nyduschat och ny...ja, va blir de för ny här då? Ny...?
Ja nystädat är de iallafall och de är skönt. Då kan man liksom koppla av. Ska ner till K-gallerian som dom så fint döpt om k-center till, men vetefasen om jag inte kommer kalla det för k-center ändå. Blir liksom fel annars! Fast nu när jag tänker på det så ska jag nog till stan istället. Ja jo de får nog bli stan. Köpa ett par till byxor så jag kan lägga undan mina HM-mamma-brallor. Ja jag har använt mammabyxor ett tag. Hade inga andra och dom såg ändå ut som jättelåga fjortisbrallor så de fick omvandlas till en annan sorts mammabyxor.


Matad!
Nymatad. Ska göra lunch till Arri. Så nymatad får de bli.
Nystädat, nytvättat, snart nyduschad och nymatad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar