lördag 5 september 2009

Vad-har-hänt???

Va fasen har hänt!? Känner mig som en hormonell katastrof ända sen Arvid föddes. Jag gråter åt allt. Fina bilder på Arvid, reklam, när jag kollar på Slarv ibland, program på tv, filmer, musik, artiklar, bloggar, radioinslag...ALLT! Dom pratar om tredagars-bluesen när man fött barn men de här e ju löjligt. Dom säger inte på föräldragruppen att man blir som en skör liten porslinsvas lääänge efteråt.
Jag satt och blev tårig när jag kollade på "so you think you can dance" på femman (Vem fan gråter åt de?) och då ska vi inte ens prata om hur jag är när jag kollar på sorgliga filmer. Herregud! Att sätta mig framför Lejonkungen nu, vore som att be om ett sammanbrott.
Nä nu ska jag fortsätta kolla på "so you think you can dance" och gråta lite åt dom fina danserna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar