tisdag 17 februari 2009

Brie och bappisar.

Idag har det verkligen vart en heldag. Min käre bror fyllde 33 så mamma och jag lurade över honom på fika hemma hos mej.
Åkte hursom till Mölndalsbro och handlade, skulle ha gjort det igår men det blev idag istället. En karaff/vas till brodern, massa goda ostar, baguette, grönsaker, daimtårta och bappisar.
Väldigt omtyckta bappisar ska tilläggas, Arries nya favoriter.
Åt brie för första gången på tio månader också, det var så gott, har verkligen saknat det.
Kan varit brien som bidrog till att kvällen blev så lyckad, det, daimtårtan och Arrie!

Hämtade även ut lillkillens Go´boken-paket idag, mjuka mysiga böcker, ljuv musik och bra aktivitetsbok med tips till mamma. Får se om jag fortsätter prenumerera, verkar ioförsig vara jättebra böcker och mjuka aktivitetsleksaker.

Nä nu ska jag kolla på en läskig film, passar på nu när jag är själv hemma med Arrie. Så kan jag vara säker på att jag kommer springa runt och mesa mig sen inatt när jag ska släcka och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar