onsdag 11 februari 2009

En glad ettåring, chokladmuffins och en trött Arvid.

Idag har Arvid och jag fått finbesök bestående av Anna-Maria och hennes ettårige son Oliwer. Arvid fick ett par jättefina byxor och sen blev det blev goda chokladmuffins och bebisskratt för hela slanten.
Sist vi träffades så hade Oliwer precis börjat gå med hjälp av diverse möbler. Nu sprang han omkring, grejade och hade sig, han hade blivit en stor kille.
Då fattar man hur fruktansvärt fort det där första bebisåret går, dom växer så fort och det händer så mycket. Tänk om man kunde frysa tiden ibland.
Arvid tyckte iallafall det hela vart så mysigt att han höll sig mer eller mindre vaken hela tiden dom vart här och nu stensomnade han på soffan.
Det tar på krafterna att vara en god värd.

3 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket för trevlig fika och sällskap :)
    Så söt han är eran lille Arvid. Oliwer stensomnade han också direkt utanför dörren haha!! Fin blogg du har

    SvaraRadera
  2. jELLOOON!
    JASSÅ DU LYDDE MITT TIPS OCH BÖRJADE BLOGGA ;) sHIIT DU HAR JU HUNNIT MERA EN JAG, MÅSTE SÄTTA FART. Oj caps lock på allting sorry, jag skek inte om du undrar. Kolla min blogg då och då skall försöka uppdatera. Vad kul o läsa din. Du har förstås en massa tid nu.
    Puss

    SvaraRadera
  3. eh det var alltså jag Fia som skrev detta anomyma inlägg. Är inte inloggad på min just nu så därför blev det så ;P

    SvaraRadera