tisdag 10 februari 2009

Tänk så trött man kan va.....å hungrig!

Arvid blev tre veckor idag! Och han har firat detta genom att ha tillbringat dagen med att äta och sova och äta och sova och äta och sova...vi hann med x antal blöjbyten däremellan plus ett nedkissat täcke.

Men sen på eftermiddagen kom min mamma Gittan (aka. Arvids mormor) på besök och med sig hade hon trevliga små gula bakelser. De var välbehövligt, tack snälla mamma! Då hade han faktiskt en vakentimma, då han låg ganska länge och "pratade" med mormor.
Lillprinsen ler jättemycket nu, BVC säger ju att småknoddar inte börjar le förrän dom är mellan 4-6 veckor, men vet i fasen...han kollar en i ögonen och ger en ett stort leende, de kan inte vara magbubblor.

Tog en massa bilder på Arvid idag också. Jättefina blev dom, men Arvid var lagomroad, tröttnade ganska snabbt och somnade. Men mammas älskling blir lika fin på kort vaken som sovande. Och när jag skulle lägga in bilderna på datorn så hittade jag bilder på mig som gravid, va kul att se hur stor man faktiskt va.














Så här stooor var jag den 19:e januari. Hade värkar när den här bilden togs, och på morgonen dan efter vart Arvid född.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar