tisdag 3 mars 2009

Eeeeeeeeloooise....

"Eeeeeeelooooisee e vi mer än bara vänner så visa va du känner...."

Ååh Arvingarna! Jag tyckte Casper Janebrink var den snyggaste när jag var liten, att han dessutom kunde sjunga gjorde inte det hela sämre. Jaja jag vet...men detta var runt samma tid då jag bestämt mig för att utbilda mig och jobba som prinsessa när jag "blev stor" och därför traska runt med en lampskärm på huvudet(prinsesskrona).
Introducerade iallafall Arvingarna för Arvid häromdagen, satte på låten och gapsjöng lite lätt till. Fick en skeptisk min i början, men efter att ha spelat Eloise för femte eller sjätte gången så fick mamma ett litet leende, som sig bör. Hade inte gett mig förren jag fått det heller.

Tror jag ska presentera Carolas tidiga "hits" imorgon.

"Tommy tycker oooom mig å jag vet att de e sa ha ha hant, de finns ingen annan som får mig känna likadaaant."

Bara inte Arvid skvallrar för far sin, som nog skulle vara hedersmedlem om det fanns en AntiCarola-klubb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar