onsdag 18 mars 2009

Oj

Va ett tag sen jag skrev nu.
Sitter vid storedatorn i arbetsrummet som nu faktiskt går att använda...så jag tänkte att jag faktiskt får ta mig i kragen och uppdatera lite:

I helgen var jag hos min svärmor, käkade räkor, godis och kollade på melodifestivalen. Tyckte faktiskt för en gång skull att rätt låt vann, hejade på den till och med.

Sen i måndags så fyllde Loverboy aka. Klas år och vi hade våra mödrar samt en syster här på besök. Men det var bara en informell liten gettogether, det riktiga kalajset blir på söndag! Då kommer hela tjocka släkten...

Igår, tisdag så var det ett besök på röntgen för att ta om bäckenmätningsbild. Hoppas hoppas att jag får svar snart, gått och vart nervös nu i två veckor!
Efter röntgen så bar det av till MVC för återbesöket till Inga-Lena som hade hand om mig och Arvid i nio månader.

Och idag, idag har jag städat ett arbetsrum/förvaringsyta och byggt en spjälsäng, eller ja, inte byggt så mycket utan mer satt ihop...
Så nu har Arvid snart ett eget rum/arbetsrum...

1 kommentar:

  1. vilken tur att Arvid får ha ett arbetsrum nu när han snart ska börja objekt-orientera med Max!

    SvaraRadera