tisdag 24 mars 2009

Bara jag...

Ibland är det skönt att bara få vara själv.
Sitta och bara vara själv, lyssna på musik med hörlurara, pilla på datorn och få tid att vara lite ensam.
Tänka.
Folk som känner mig skulle nog inte tro att jag var en sån som vill ha varaensam-tid men jag behöver verkligen det.
Tänker väldigt mycket på olika grejer, är vad man kan kalla tankspridd, en dagdrömmare, liksom pratar och kan föra långa monologer i huvudet. Vet att jag missat att hälsa på flera kompisar ute eftersom jag gått och funderat. Gör jag någonsin detta mot dig så ta inte illa upp, ibland behöver jag att man tar tag i mig och rycker ur mig ur mina dagdrömmar.
Så även om jag är sjukligt sällskapssjuk så behöver jag min ensamtid så jag kan avsluta mina monologer och få tid att grubbla och fundera klart...
Tid att få umgås med mig själv...lära känna mig lite grann...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar