måndag 9 mars 2009

Lunch och fantastiska kändisar!

Idag gjorde jag nåt som jag inte gjort på länge, länge...
Jag åt lunch!
Köttfärssås och pasta. Röd, grön och vit pasta för att vara mera korrekt. Ganska gott, inte himlastormande men...gott.
Medans jag...åt lunch...kollade jag på Oprah. Idag var Jennifer Aniston gäst.
Hon berättade att hon på Arvids födelsedag! och Obamas installationsdag hade bakat en tårta för att fira.

Hela publiken jublade!
Då blev jag sur...

Oprah: Baka du tårtan SJÄLV?
Jennifer: Ja!
Publiken: Woooooooooo! Yeaaaaaaaah! *klapp* *klapp*
Oprah: Så du bakade alltså tårtan HELT SJÄLV?
Jennifer: Ja det gjorde jag!
Publiken: Aaaaaaaaah! Ooooooooooh! *klapp* *klapp*

Dom jublade alltså för att hon...HELT SJÄLV...bakat. Ja det är helt fantastiskt! Verkligen!
Det är ingen som jublar när jag bakar...men ja ä int´bitter, nej nej!

Men...nu släpper vi det och går vidare.
I helgen så har jag, Klas och Arrie inte gjort nåt. Det var skoj!
Ringde till BB och hörde om svaret på bäckenmätningen kommit in, vilket det inte hade så nu får jag vänta en vecka till. Bara därför drömmde jag om det inatt...
Ska ringa dom igen på onsdag, ska även ringa MVC och höra om återbesök. Har lite frågor om förlossningen och så vill jag kolla blodtrycket.

Ska städa iordning och diska köttfärssås-pannan. Men uppdaterar snart igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar