fredag 13 mars 2009

Primalvrål och föräldragrupp!

Idag ringde Arvids BVCsköterska. Hon undrade om inte vi var intresserade av att gå på föräldragrupp, vilket vi självklart var. Det var vi och sex andra föräldrar och barn från Balltorp, varav ett par som gick i samma föräldragrupp som oss på MVC.
Så nu ska vi gå på föräldragrupp den 6:e april. Ska bli kul, ser jättemycket fram emot de...

Sen fick jag ett inte lika glädjande besked, därav primalvrålet, att jag ska tillbaka till röntgen för ytterligare bäckenröntgen. Dom kunde tydligen inte räkna ut måtten på dom bilder dom hade, så nu ska jag dit på tisdag kl. 9:30 igen. Sen ska jag till MVC för återbesök lite senare på dagen. Blir en fullspäckad dag. Funderar bara vem som ska passa Arrie medan jag röntgas...

Jaja har ju hela helgen på mig att lista ut det...ja eller hur!
Ska bitterstäda lite nu, ser ut som Big Bang här hemma.

1 kommentar:

  1. han kan få vara med mig på jobbet =D tror han tycker de e väldigt givande att lasta ett thailand-plan =D Kan nog behöva lite hjälp!

    SvaraRadera